"Du har ju bra reflexer iallafall, det är ju någonting positivt"

Typ så kan man sammanfatta mitt besök hos sjukgymnasten idag. Fyfan. Mer är nu 99 % säker på att de inte handlar om reumatisk sjukdom. Så jävla skönt att höra! Mina problem verkar komma från ryggen och nacken. Hon sa någonting om skolios efter hela ryggraden, sne ryggrad åt olika håll över hela ryggen. (som jag tydligen orsakat själv) men som jag också borde kunna rätta till med rätt metoder och lite tid... Jag var tydligen jätterörlig och mjuk i alla mina leder, så hon tyckte de va konstigt att jag kände mig stel... tills hon provade att lyfta mitt ben rakt upp i luften och kom typ 2 dm innan jag skrek rakt ut. De va då vi blev överens om att de kom från ryggens nervbanor som ligger i kläm. De va inte bara de där så ska tillbaka på torsdag och kolla ännu mer. Jävla skit alltså! Nu ska jag tvätta håret, läsa och sen knoppa. Halkbanan i morgon som väntar. Åker 7 ifrån Bollnäs så de blir nog en intressant och givande dag. Ska försöka tränga undan nervositeten med hjälp av kognetivt tänkande. Nervositeten ska inte hindra mig från att leva mitt liv, som den gjort i alla år. Fuck den jag ska visa att jag kan allt! godnatt :-)


va in på Willys å köpte lite lunch till i morgon. ska ju tillbaka till skolan efter halkbanan och vet inte om jag hinner äta i skolan. hehe :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0