Thoughts

Jag hatar att laga mat hemma hos Erik! Det finns ingen fläkt ovanför spisen så det blir ju osigt i hela huset, till och med hela vägen upp... fya, det blir bättre när han köper ett annat hus. Det här blev ju som nå misslyckat projekt eller nå det här. Men man lär sig av sina misstag så det var ju inte fullt ut negativt. Har ju haftnågra mysia månader här också :) Iallafall... så tror jag att Melvin är borta. Han har inte kommit hem än och han brukar jämt sitta och vänta på oss när vi kommer på eftermiddagen. Om han inte gör det så kommer han strax efter. Tror inte han hann äta nå frukost i morse innan han gick ut heller så han borde ju vara hungrig? Usch blir så orolig, man ska inte ha lösa djur :( Jag skrev ju tidigare att jag skulle plugga,laga mat och promenera... Laga mat och plugga lite smått har jag hunnit med. Men självklart så somnade vi efter att vi ätit en snabbis och när vi vaknade var de mörkt och jag var slö som tusan. Så promenad blir det inte tror jag. Om in Erik ångrar sig och vill gå en sväng då, för själv går jag inte! Mörkrädslan tar över där.
 
Nu ska jag fortsätta plugga latin och bara slappna av en stund. I morgon ska jag till sjukgymnasten på eftermiddagen, på förmiddagen ska vi vara i aulan och ha källkritik, vad nu det kan innebära?
Sen efter skolan så åker jag nog till mamma. Vill slippa alla krav på matlagning och sånt ibland. Bara åka hem, och göra det jag vill göra. Krypa ner i sängen, plugga och bara vara...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0