Jag orkar inte

Ser ni inte att det räcker nu? Det har gått för långt. Bägaren håller på att rinna över. Skiten börjar bli för mycket. JAG ORKAR INTE. Minsta lilla kan utlösa en explosion, pressa mig inte. Känner ni att ni inte kan hantera mig just nu, så håll er undan. För jag har aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv. Vet inte vad jag ska göra, vart jag ska ta vägen. Jag bryter ihop för minsta lilla. De kan va något så litet som att Erik påpekar något om matlådan, om disken, om något jag gör, eller om jag helt enkelt inte får det svar som jag förväntat mig av någon. Allt fuckar ur nu. Jag behöver hjälp. Men som vanligt med dom där jävla SOCarna så väntar dom ut i det sista, så att man ska ge upp och skita i allt. Det är precis det som kommer att hända...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0