Den som är den

Ibland önskar jag att jag var lite mer engagerad i hur jag såg ut. Allmänt alltså. Fixa håret,sminka mig, kläder osv. Jag skulle jätte gärna göra såna saker. Men det är bara det att jag inte orkar. Känns som att all min lediga tid går åt till plugg och sömn. Vem orkar bry sig om hur man ser ut då liksom. Ibland försöker jag. Plattar håret kanske 1 gång varannan månad. Har det alltid uppsatt eller utsläppt, aldrig i nån speciell frisyr. Enda sminket jag använder är foundation, och då för att täcka finnarna. Ibland använder jag även mascara, men är så lat att jag inte ens orkar göra ögonfransarna rättvisa. Jag bara kletar på för att inte e så trött ut. Det är tråkigt! Att alltid se likadan ut. Att alltid känna sig likadan. Ibland önskar jag att en del av mig, vore någon annan. 
 
En av världens vackraste människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0