Red Bull, germä viiiiingar!

Åhh vad duktig jag är. Igårkväll blev det promenad på 8 km! Idag har det blivit såklart först promenad till bussen 2 km, sen lyckades jag lura med mig pojkvännen på en springtur.. haha, känslan när han sprang ifrån mig var ganska sur... Menmen, bara att fortsätta springa så blir det nog tvärtom nästa gång. Javisst ja, jag fick sluta tidigt idag för det gick så bra för mig med min psykologi uppgift så jag tog 11.40 bussen till stallet där jag red ett dressyrpass på hjärtat mitt. Jag provade att linda alla 4 benen och shit vilken skillnad. Helt plötsligt kändes han inge oren alls. Både han och jag var slut efteråt så då blev det en stunds stretching å massage. Han höll ju för sjutton på att somna ;)
Sen när jag kom hem till mamma så blev det plugga körkort. Men det är ju så jävla svårt så tröttnar ju på en gång. Kommer aaaaaldrig klara det där... :P
Nu blir det till att mysa ner sig i soffan och koll på Eurovision, ska bara poppa some popcorn first...
Hoppas ni får en treevlig kväll, för det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0