Vi hann med det tidigare tåget hem!

Hade räknat med att komma hem vid 5 idag men Agnes tandläkarbesök gick ganska snabbt så vi hann med det tidigare tåget hem. Dock blev det 20 min försenat med spela roll, vi var hemma innan 5 iaf!
Såg mycket fint i Gävle men jag har som sagt prioriterat hästarna först denna månad, så grejor till mig får det bli en annan gång. Har även stora planer för mig och Kvicken nu framöver så det blir till att spara så mycket pengar det går. hehe. Nu ska vi cykla till stallet, KATJING!
 
Många jävla likes på Agnes outfit idag! Avklippta jeansshorts, baslinne, kavaj, ballerina skor och en assnygg väska hon köpte på marknaden!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0