Hej och hå...

Ja men tjenare. Sen vi sågs sist har det inte hänt så mycket. De vanliga tråkiga bara.
Förutom att jag var ute och sprang igår och har nu feting träningsvärken...
Ja men idag är det ju sista April då som vi säger... Hur många kommer supa sig full och skjuta sönder kroppen idag? Inte jag iaf, för idag åker jag till pappa i Sandviken och stannar där tills i morgon!
Lämnar Erik till sitt öde... haha!! Nejdå, men som sagt, man kan inte alltid vara upp i varandra utan man måste ge varandra eget utrymme och plats för att växa. Annars tar det slut innan man anar de... Speciellt när man bor i hop då är det ännu viktigare.

Ja men idag då, åker ju inte till Sandviken förrän typ 2 eller något. Vad gör man innan då när det är städat å diskat osv...? Erik ligger och sover och jag är morgon pigg som vanligt :) Frukost kanske, sen lite plugg å sen en jogging runda? Det låter bra tycker jag. Ska försöka klämma in tid för att hinna slinga håret igen också, så det händer nåt någon gång!


Bus bild från igår... :)


goodmorning , nää nu ska jag ta tag i livet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0