Hej och hå

Sitter i datasalen nu på vård och letar massa fakta till svenskan. Söker på tanten Selma Lagerlöf och gubben August Strindberg. Haha, kul och nyttigt att veta nåt om dom liksom! Ja men iallafall då så hade vi skoljoggen i morse vid 9. Tog typ 30 min och våran nästa lektion började nu 12.15. Så jag har gjort några uppgifter om injektioner och även pluggat lite körkort. Dumma faser!
Jag slutar kl 3 idag men ska köra kl 16.10 så blir kvar här i bolnäs en stund till, den timmen fortsätter jag nog plugga lite. Ska klara fas Fordon nu i September annars  jävlar! Måste skärpa mig med körningen hemma. Måste tjata mer på mamma. Trots att jag knappt pratar med henne längre om annat än hästen. Körkortet är någonting jag måste göra. Även om den innebär nån timme i bilen med en människa jag inte tål längre.
 
Såå nu ska jag fortsätta med det som ska göras.
 
Foto: Den finaste som finns, bästa hästen som gör mitt liv meningsfullt <3
Babylou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0