Är varje dag lika jobbig?

Glömde bort att äta middag igår, och hann inte äta frukost i morse... Får inte lunch förrän kl 12? och det är nog äcklig mat idag. Woho så positiv jag är idag. (och alla andra dager med för den delen) Efetr skolan idag så ska jag till Annkan och försöka få henne att förstå lite matematik! haha vi får se hur det går. Sen ska jag väl upp till pållen och sen vet jag inte om jag sover hemma eller om jag sticker till Erik, sånt som märks.
Nu ska jag ha matte i två timmar och sen idrott..... lunch och sen typ svenska och vård resten av eftermiddagen. FUNNY! Ska försöka klara av dagen utan att svimma av näringsbrist.byebye
 
2 år.... och jag saknar dig lika mycket nu som då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0