There she goes looking like a star, with her bodyshape like a rockguitar...

Igår va jag en riktig hurtbulle! Först mockade jag på morgonen, sen promenerade jag 4 km, sen red jag och när jag kom hem till Erik så cyklade jag 6 km! Hejja mig :D

Idag däremot har varit en dålig dag.
Först på morgonen hade jag muntlig redovisning av bok, sen prata med kurratorn, sen idarott, sen redovisning av pjäs på engelskan, sen "föreläsning" och sen ett fucking jävla prov! Kan ni fatta att min nacke och huvud värker? Tagit 2 ipren men det hjälper inte sååå vetefan vad jag ska ta mig till. Men vet ni vad? Jag är sjukt lycklig ändå. Jag kanske inte har det bästa livet i hela världen, det har jag inte, och kommer aldrig få. Men jag är sjukt glad för de lilla jag har och sen får man inte glömma bort alla möjligheter som man har här i livet. Jag har så mycket kvar att längta till, så mycket jag kommer att få uppleva. Blir så glad av bara tanken!

Men nu då, vad händer nu? Jo, Erik är i Kilafors och skruvar bil med Peddo Ted. Ska ta mig en promenad nu jag sen ska jag diska och laga kycklingwook när jag kommer hem. Mums. Vi får se om det blir tid kvar till plugg efter de ;)

Hoppas ni får en mysig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg <3

2012-05-24 @ 13:35:38
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0