Sjukling idag? Ohh yeahh

Igår kväll när jag kom hem från Gävle så var jag närmare död än levade. Allting snurra och tog mig knappt upp för trappen. Huvudet dunkade och halsen sved. Näsan var täppt och det bara rann snor.
Sov inte mycket inatt. Usch och fy. Så när Erik klev upp vid 6 så låg jag kvar en stund. Sen gick jag ner och tog alvedon, vatten, mer snorpapper och halstabletter! Med det så lyckades jag sova till tio iallfall.
Har lyckats äta frukost vilket jag är glad över. Har även suttit vid datorn en stund för att få igång hjärnan.
Men nu ska jag ta mig en kopp varm choklad och krypa upp i sängen en stund till. Så man kanske orkar ta tag i disken och duscha en snabbis innan Erik kommer hem vid 5. Kom på de också att jag måste till skolan innan dom stänger för jag har ett prov på måndag som jag måste plugga på, och dom papprena ligger i mitt skåp. Vi får se hur det blir med det. Annars kanske jag får göra provet en annan dag. Who knows.
Hoppas ni får en bättre fredag än mig!


Väääääääärme ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0