Sandviken hos pappa

Erik skjutsade mig till Sandviken i måndags där det bjöds på underbart grillat kött och pappas egengjorda potatissallad. Det var så fruktansvärt mysigt att få komma ner och träffa allihopa efter sån lång tid utan varandra. De är ju betydligt enklare att ta sig till Sandviken än att ta sig till Stockholm. Men det är också hemskt på ett vis för Amanda har redan fyllt 1 år och hur många gånger har jag träffat henne? 7 ggr sen hon föddes kanske. Men den ungen lämnar ingen ute och det betyder att hon var hur gosig som helst mot mig!
Sen har jag en lillebror också, Tobias. Han fyller 5 i år och är busigare än busigast. han har för sig hyss hela tidne och man måste verkligen passa upp på honom. Haha! Underbara ungar, saknar er redan.











 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0