Men jaja, blondie inuti jag veeet...

Jag somnade vid FEM !?!??!?! igår eftermiddag. Erik väckte mig 1 inatt och vi klev upp och lattjade en stund. Käka kubb å så ;) Somnade igen vid 3 kanske och upp igen vid 5. haha, snacka om cp tider.
Liftade med Erik till Lilltjära i morse. Var i stallet vid halv 7 och vid 9 var jag klar med allt så då kom mamma och hämtade mig i regnvädret. Trodde jag skulle vara duktig och hinna med 11 tåget till Bollnäs och ha en matte lektion. Men när jag skulle gå in på Dexter och sjukanmäla mig från idrotten så insåg jag att jag hade matte i morse? Jag var stupsäker på att det var efter lunch! Men så kan det gå när inte huvudet är på skaft!
Så nu ska jag duscha och äta. Beroende på hur vädret blir senare kanske jag tar en promenad till Segersta. Annars får jag vänta till haaaaalv fyyyyyra. Dö trist! Hoppas vädret bli braigare snart!
Smaaaartast, jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0