Liten tupplur blev plötsligt en stor en...

När jag satt och pluggade så kände jag att jag helt plötsligt tog små micro pauser och somnade så jag gav upp och bäddade ner mig i soffan. Tänkte att nån timme kan jag väl sova iallafall. Haha, somnade vid 2 och vaknade 17.30. Hade en sån fruktansvärd halsont när jag vaknade så nu går det inte att ta miste på att det är en förkylning som brytit ut. Så sjukt deprimerande för jag har så mycket som måste göras i skolan.
Men en förkylning kan inte hindra mig inte. Väntar på att Erik kommer hem nu så vi kan börja med maten. Idag blir det kycklingwook och jag hoppas att det inte gör allt för ont i halsen när det är dax att äta för det vore sorgligt.


Världens bästa missekiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0