Kväller

Ja nu är den här dagen slut också. Men itne spelar det någon roll e när det ändå blir en ny i morgon igen :)
Då väntas ett nationellt prov i engelska direkt på morgonen, och sen på eftermiddagen åker jag ju direkt till Stina. Ska försöka hinna med att köpa en youghurt eller något för vi åker till Gävle redan vid klockan 3 och kommer inte hem förrän sent i morgon kväll. Haha, kan ju vara bra med nåt i magen ibland också... Jag som aldrig äter vill jag mena... Nä nu blir det faktiskt sov dax här hemma. Första gången på länge som älskling är påväg upp till sängs före mig. Kanske kan bero på att han klev upp 4 i morse och kom hem halv sju. Stackars liten. Jaja, godnatt på er! :)


Sliten och förkyld tjej unnar sig en kopp choklad på kvällskvisten.
Nu ska jag ta med mig snorpapper och massor med halstabletter upp, hoppas jag överlever natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0