Kom till skolan tidigt idag...

Klockan 7 var jag redan i skolan idag! Varför? Joo för Erik har en sån bra pappa som ändå skulle till bollnäs så han plockade upp lilla förkylda mig när jag var på väg till bussen. Så lycklig över det kan jag lova. 10000000 ggr bättre att få åka bil än en guppig jävla buss!
Har precis fått i mig en macka, tror det säger stopp sen för herre gud vad det svider i min hals. Hur ska detta sluta? Jag som ska vara med Stiiiina idag! Jaja, jag överlever väl säkert det å :)
Nu är det dax för nationella i engelska, wish me luck!


Är man sjuk så orkar man inte anstränga sig så mycket på klädfronten.
Mina nya leggings från H&M och Eriks tjocktröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0