Hur många gånger har jag inte svurit på att det är sista gången...

Jag har faktiskt tappat räkningen. Vad ger dig rätten att behandla mig som skit och framför allt att bete dig på det där sättet? När ska jag klara av att stå på mina egna ben och stå fast vid det jag säger när det gäller att den här gången är den sista? Kanske nu, kanske nästa gång eller nästa gång ändå.  Men en sak är säker och att för varje gång det händer, så tvivlar jag ännu mer. Det är nog dax för dig att växa upp, även fast du kanske inte vill.
En till sak som är säker är att jag blir starkare för varje gång det händer. Och att se mig stark är det sista du vill, det vet jag. Så du förstör bara för dig själv. Jag har slutat städa upp efter dig och din röra. Ta lite ansvar och stå för det du gör. Även om det innebär att vi måste gå skilda vägar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0