Home sweet home

I fredags så åkte vi upp till Lofsdalen och skulle hjälpa till å fälla nå träd å förbereda inför när tunga lyft ska komma å flytta Eriks föräldrars stuga. Kan ju säga att de va gjort på ett kick. DOm hade planerat att de skulle ta hela helgen men det fixa ju Erik på nån timme. Lördagen var jätte mysig. Först grejade vi lite ute, sen åkte vi in till byn och handlade och när vi kom tillbaka till stugan så grillade vi jätte gott kött! På eftermiddagen gjorde vi ett försök att fiska i Slagavallen men det blåste så hemskt. Vid 8 tiden var vi påväg hem, tog ungefär 2 h och 20 min och när vi kom hem så var de bara till å byta kläder innan vi for till Annki, Ted och lilla Felicia. Gud i himelen va söt hon var den lilla krabaten! Där blev vi kvar till framåt halv 1. Vi tittade på Eurovision å snacka massa skit :)
Sen blev det maxmat å sängläge!

Idag så har vi varit på marknaden för 2a gången, hittade ingenting!
Vi gick runt på stan en sväng men de var så fruktansvärt varmt så vi åkte till kilafors där jag köpte vindruvor och citron vatten. Nu ska jag leta fram mina badkläder sen vi var i Egypten och lägga mig ute och sola!
Ikväll blir det förmodligen att titta på fotboll och plugga :(





Dom nya shortsen från Lindex! 249 kr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0