Day after day...

Sjuuuuukt påfrestande dag.
Långa, tråkiga, onödiga lektioner.
Dock så fick jag reda på resultatet på matte nationella idag, lyckades knåpa ihop ett C!  Det är jag väldigt nöjd över med tanke på att jag var beredd att göra omprov. Samt att jag fick tillbaka resultatet på de senaste svenskaprovet, B fick jag där. Jag fattar inte hur jag lyckas egentligen, jag hatar att plugga. Men det måste vara någon instinkt jag har att läser jag något så finns det kvar i min hjärna i typ tusen år.. haha, nä men nånting sånt.
Idag när jag kom hem så diskades det, å det lagades mat. Efter de tog jag mig en promenad ner till affärn och hämtade hem min cykel. Åter igen; Det värsta som finns måste vara att cykla!!
Nu har jag precis kommit ut ur duschen. Erik ligger och sover på soffan så jag ska väl passa på att plugga jag då. Helt ofattbart att jag snart är klar med min sista inlämningsuppgift innan sommarlovet! Så skönt. Då kan jag tillbringa hela lovet till körkoooortet! <3






Today !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0