Vackrare onsdag får man leta efter... !

Självklart tar jag vara på den fina dagen. Klockan 8 i morse var jag vaken och uppe. Erik drog upp till Svedja och fixade lite med mercan som skulle besiktigas, så jag passade på att ta en promenad upp till Petra och mockade åt hästarna samt rida Ludde :)
Vid 11 var jag hemma igen och åt lite och myste med katta <3
Sen gick jag upp till Svedja men jag hann inte komma långt förrän Erik och Ted kom å plockade upp mig å skjutsade mig dit :P Erik skulle på efterkontroll med bilen å Ted skulle ha skrivning för körkortet så dom var påväg till bollnäs :)
Jag tog med mig Zeb på en sjuhelvetes promenad upp i skogen. Tror det blev 9-10 km sammanlagt  fram och tillbaka. Snacka om lycklig hund.
Nu ska jag krypa ner i soffan och läsa en bok! Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0