Varför blir jag inte förvånad?

Först fick vi beskedet att transporten vi skulle låna idag var trasig. Stressade hela kvällen igår och fick tillslut tag på en. Vaknade med huvudvärk i morse och tittade ut och det va världens jävla väder så vi åkte upp till stallet och tog in Kvicken så han skulle hinna torka innan träningen. Sen i sista sekunden så ringde Petra och sa att träningen var inställd. Det är på två vis detdär. Visst ville jag träna, men inte under dessa omständigheter. Så fort jag vill göra någonting så blir det bara kattbajs tillslut. Så nu har jag och Agnes städat rummet i typ 2 timmar och nu kommer erik och hämtar mig. Vi ska hyra film och köpa nå gott :) Ha en bra dag alla, trots att gud kissar på er.
Kan ju medge att jag är lagom avundsjuk på familjen Thörberg som flyger till Egypten och Alexandra m. fam som flyger till Turkiet idag! Vad har hänt med Sveriges klimat????!?!?!??!
Miss the skinny times, but i will get there once again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0