Tråkigt jävla väder

Sitter hemma hos Erik nu och väntar på att han ska komma tillbaka från Kilafors. Jag har typ sovit hela eftermiddagen i soffan för jag blir jävligt deprimerad av detta regn! Vad är det som ska vara så svårt med att ge Sverige landet lite sol och värme? Det är för i helvete snart JULI! Tappar helt motivationen till att träna också när det blir sånt här väder. Vem vill vara ute då liksom? Jaja jag antar att jag klagar för mycket, men som jag sa too deprimerad för att fungera just nu. Arg på människor är jag å. Varför kan inte alla bara göra som jag vill? fan vad enkelt allt vore då. Nu ska jag sluta hänga läpp och tvinga in katten på agressions mys eller nå. HOPPAS ni mår bättre än mig nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0