Lite ändringar

Istället för att knäppa igång en film såhär på kvällskvisten så beslöt jag mig för att fixa lite med bloggen. Headern är bara profisorisk, kommer ta lång tid innan jag får till en med rätt bilder och vinklar också vidare. Eftersom jag faktiskt bloggar så mycket som jag gör så är det väl lika bra att hålla bloggen fräsch också.
När jag tog upp bloggandet igen efter min pause så tänkte jag ju först att jag bara skulle blogga för min egen skull. Men nu i efterhand har jag insett hur mycket roligare det blir om man bloggar för andras skull (såklart för min skull OCKSÅ). Jag läser ju verkligen sjukt många bloggar om dagarna och jag vet hur mycket dom kan inspirera mig och få mig att må bra. Så jag hoppas jag kan ge mina läsare samma känsla som jag själv upplever. Tänkte dela med mig av några bloggar jag faktiskt följer regelbundet:
 
www.dressyrmupparna.se
www.kissies.se
www.kenzas.se
www.isabelles.se
www.viktoriawestelius.blogg.se
www.monsoown.blogg.se
www.linneahennig.blogg.se
www.sofiethornberg.devote.se
www.annahphoto.devote.se
www.dontforgetme.devote.se
 
Dessa bloggar är alltså dom jag läser allra mest, ta en titt!
 
(Förstår mig inte riktigt på nya blogg.se än så adresserna blev inga länkar i inlägget, men ni finner länkarna till höger i min spalt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0