Händelserikt är bara förnamnet.

I Måndags så hade vi "klassens dag" på långnäs med brännboll... De va helt onödigt att ens åka in till bollnäs. När jag kom hem vid 12 så longerade jag min lilla baby, sen tog jag tåget in till Bollnäs för en körlektion. Det gick toppen och fick även beskedet då att jag inte skulle behöva många lektioner till! Jag fick träna på att starta i ned- och uppfördbacke, backa runt gathörn i uppförsbacke och jaa, allt det som jag en gång trodde var omöjligt klarade jag galant. Underbart! Igår var det ju dax för klassen att träffas i Anitas stuga. Det började med att Agnes tagit cyklen som jag å Julia skkulle ha för att ta oss ned dit. Så vi fick börja gå.. När vi kommer fram till vändplanen så kommer Torsten och Anita, haha med sig hade dom TRE stycken från våran klass. HELT sjukt. vart var dom andra? Jo TVÅ av dom hade spytt HELA natten, en hade sommarjobb, 2 följde inte mde för att den ENA hade sommarjobb, Johanna hade en tid hos sjukgymnasten som inte gick att flytta så.. Det blev inte så många, och färre skulle de bli...
Vi promenerade till stugan och redan då insåg vi att någonting inte stod rätt till med Torsten. Hans ben var alldeles uppsvullet för han hade nå vet inte va de heter men när vadmuskeln är större än benet. Hela benet var alldeles spänt och uttöjt till max. Han mådde illa för han hade så ont och han skakade den stackaren. Vi fick ringa efter en båt som kom och hämtade han, Anita och Emelie och skjutsade honom till sjukhuset. STACKARN! :(
Han trodde att dom förmodligen skulle operera honom så är han kvar på sjukhuset idag så ska vi hälsa på honom den gamla gubben.
FÖR IDAG FÅR JAG SOMARLOV! :D

Men innan dagen är slut ska jag även hinna med en avslutningmiddag med klassen och en underbar körlektion i staden Bollnäs. Jag ska även hinna motionera min lilla 4benta vän, men det hinner jag, för jag har snart sommmmmmmmarlov!
Duktiga pållen när jag longera
Bild sen stugan
Bild sen stugan
Nu ska jag duscha sen skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0