Flytten från Segersta

För ungefär ett år sedan flyttade vi ifrån mitt älskade Segersta, till en lägenhet i Kilafors.
Första rummet jag hade var blodrött, instängt och äckligt. Snabbt insåg jag att jag inte skulle trivas där.
Mamma hade lovat mig och Agnes att de bara va vi 3 som skulle bo här. Trots det flyttade Peder in samma dag som oss. Dom hann både förlova sig och flytta isär på cirka 4 månader ungefär.
Så fort Peder flyttade ut så började mamma träffa Johnny igen och innan vi visste ordet av det så bodde både han och Jocke här. TROTS att hon lovat att han inte skulle flytta hit. Jocke fick Agnes rum så hon blev tvungen att flytta in i mitt. Så just nu delar vi på ett rum.
Jag har hunnit flytta om och byta mycket möbler på ett år. Men äntligen tror jag att jag börjar hitta rätt håll för sängen, osv... för att kunna trivas. Men en sak är säker, kommer aldrig trivas någonstans så bra som jag trivdes i mitt älskade rum i Segersta.
SEGERSTA
Jag älskar allt med dethär stället. Finns ingenting att klaga på.
KILAFORS

















Det enda positiva med lägenheten här i Kilafors måste vara dom två fönstrena i köket och alla orkidéer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0