Måndag 2 juli

Usch tiden går så fort och snart är det dax för sommarjobb. När det är färdigt så är det 4 dagar till skolan börjar igen. Ska jag skratta elelr gråta? Jag längtar efter skolan som ett as men inte all stress som tillkommer. Sen att man inte ens vet vilka man ska gå med, om det fortfarande blir bf eller om det blir någon muppig fordonsklass eller något. Sen att vi ska samarbeta med Höghammar det är ju bara fyskam! Men som sagt, jag saknar skolan så ska nog välja att skratta istället för gråta...
Ikväll väntas det en dressyrträning 19.45 och det betyder att jag missar dammatchen kl 6. Så jävla typiskt alltså! Nu tror jag att jag ska ta en tupplur, jobbigt att vara vaken från 6 på morgonen...
 
 
När inte pappsen är hemma så får missen göra vaaaaad han vill, till och med befinna sig på köksbordet. Massor av mjölk får han också sötnosen min. Mitt hjärta, mitt allt!! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0