Jag och mina skönhetsskavanker

Jag är också en människa. Titta bara på allt detta. Men det här är jag, och utan dessa ärr är jag ingenting. Det är inte jag.
 
Ramlade av Kvicken någon gång runt 06-07 och fick detta är. Jag hatar det inte men jag tycker inte om det heller
 
Ärr på insidan av högerarmen. Min pappa har haft cancer två gånger och då han fick syn på ett födelsemärke som vuxit så tog vi bort det direkt vilket resulterade i detta ärr. Provsvaren var negativa :)
 
Ärr som kommit pga av ren och skär dumhet. Även en gnutta omognad är nog inblandad.
 
Pigmentfläckar som syns betydligt mer i verkligheten. Styrkan på dom varierar beroende på hur brun och torr jag är.
 
Skyller på Erik här, ellerhur? ;)
 
Har två bristningar på vardera sidan om höften. Haft dom i något år nu och vill inget hellre än att bli av med dom. Detta är mest bara fjant men hör absolut inte till de saker jag "inte vill bli av med". För jag kan nog vara mig själv utan dessa ska ni se. Dock har detta gett mig en ny insikt, antagligen om jag någongång i framtiden kommer skaffa barn, så kommer såna här pryda hela min mage antar jag...
 
Sen har jag massor av andra grejor jag inte är nöjd med, skavanker som jag varken är stolt över eller tycker om. Men jag accepterar dom för det är en del av mig. Tillexempel så tycker jag att allt mitt "fett" sätter sig på rumpan, jag tycker att jag har små tuttar, jag tycker att jag har mycket finnar både i ansiktet och på ryggen, jag tycker att jag har stora lår och herregud jag kan rabbla upp massor. MEN jag mår inte dåligt av det, och det är det viktigaste!
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Sötnos vill du vara med och tävla om en väska full med grejer från Victoria's Secret? 
Jag har en tävling på min blogg så  Ta en tittt så står instruktionerna där. 
Lycka till! Puss

2012-07-13 @ 16:13:03
URL: http://nattstad.se/josrakhatouri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0