Isglass

Nån som brukar köpa sån här isglass som man lägger i frysen själv?
Jag köpte ett paket på dollar i lördags men glömde bort dom och kom precis på att jag hade såna i frysen så då tog jag en. Apelsinsmaken var jätte god iaf så nu vet ju jag vad jag kan smaska på idag ;)
Snart ska jag börja fixa till mig för jag ser ut som ett dass bokstavligt talat, ska möta upp Maja på kilafors city å ta en lunch å prata massa skit. Sen går vi hem till mig och kolla film å käkar popcorn. Vid 5 tiden drar jag mig upp mot stallet för jag ska ha dressyrträning idag. ÄNTLIGEN någonting som kan ge mig lite motivation. Kvicken har gått väldigt lugnt den senaste veckan, 3 skrittpass, ett galopp/travpass, ett pass i padocken för att fräscha upp de vi gjorde sist på träningen och sen fick han stå igår. Ja va på dåligt humör och det regnade ju hela tiden. Han är säkert lite stel i rumpan också efetrsom dom står ute (det regnar ju inet mycket på natten) men det ska nog gå bra idag ändå tror jag. Längtar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0