Herregud säger jag bara

Ridturen började bra men slutade med en Agnes som flög som en kanonkula ut i hagen. Haha, orkar inte förklara vad som hände men nåt var det ju helt klart! :P
Nu ska jag slappna av i två sekunder sen ska jag ut och ta en promenad hade jag tänkt. När mamma slutar 21.15 så drar vi till Herte och hämtar Stinas transport. I morgon händer det grejor!
 
 
Blev ingen bild på oss tillsammans idag då Agnes flög av innan vi ens kommit fram till stallet igen.
Vi kör mycket på rött nu, han passar så bra i det!

Kommentarer
Postat av: saga

min snygga vän!
lillan och jag tänkte också börja köra på rött!
det passar så himla bra till sommarpälsen de får! :D

Svar: DU är snygg!Gör det, då kan vi kötta på tillsammans på travcupen till våren. Om du vill tävla såklart? :P
Jessica

2012-07-05 @ 21:51:35
URL: http://monsoown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0