Hemma från Bollnäs

Var ju som sagt i Bollnäs och körde idag. Det gick skitbra förutom den där jävla backningen runt hörn. Aja, får öva! Körde lite landsväg men hon sa att det inte behövdes nå mer för det gick så bra. Skönt, bättre att fokusera på det som går mindre bra. Nu har jag även bokat riskettan den 7/8 och halkbanan den 26/9 tror jag de va. Borde jag vara nervös? De är jag iaf.. Men jag ska klara dethär, det ska jag bara!!!
Mötte upp Agnes på stationen, när vi kom till kilafors så gick vi på konsum och köpte honungsmelon 2 för 25 va de så det var ju passande.  Sen gick vi vidare till Therese där vi bara mös, pratade och gosade bebis.
Nu ligger jag i sängen. Ska göra en körkortsfas, vänta på mamma och sen dra till stallet för att ta in hästarna.
Måste köpa present åt Therese också, hon fyller 20 jäkla år i morgon den rackaren!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Men din duktiga lilla jäkla unge!
Jag har bara suttit bakom ratten en enda gång EN enda och teori ska vi inte ens prata om!
Jag blir så himla avis på dig!!

Jaja jobba på i alla fall kommer gå skit bra för dig ska du se! <3

Svar: Envis som en åsna, beslutsam som en... Jessica?JAG SKA HA DET DÄR KÖRKORTET!!!! Så är det bara! :)
Jessica

2012-07-09 @ 15:11:04
URL: http://Dontforgetme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0