Haha, bästa Saga talar ut.

Fick en söt kommentar av min Goa Saga i tidigare inlägg. Jag skulle sluta jolla mig och unna mig semester. Så nu har jag tagit min sista springtur som jag TVINGAR mig ut på. Visst ska jag springa mer i sommar, men bara när jag känner för det. Inte för att jag känner att  jag måste. Så nu Saga, ska jag damsuga övervåningen och sen ska jag lägga mig i soffan hela kvällen och äta upp mina chokladbollar medan jag tänker på dig! Alla borde ha en vän som dig, synd bara att vi träffas så sällan :(

Kommentarer
Postat av: sagaN

Men gumman! Haha, vi måste hitta på nått snart igen!
Vi kan ju träffas oftare, vi måste bara få tummen ur röva! :D

Svar: Ja precis, det är ju inte direkt någonting som hindrar oss från att träffas :P
Jessica

2012-07-04 @ 22:42:56
URL: http://monsoown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0