Godmorgon solstrålar

Gud vad morgonpigg jag är helt plötsligt då... Kom hem till mamma för en timme sen kanske, har hunnit äta lite kräm, prata med mamma och duschat! Har precis väckt Agnes för hon måste följa med mig och Ester på en morgon promenad. Haha, tror inte jag är så populär just nu :P
Har hunnit med att hänga upp den blöta hästtvätten från igår också. Jävla skithästar!
Idag så har jag lovat Agnes att följa med henne till Gävle då hon ska besöka tandläkaren. 11.00 går tåget och hon har tid 13.15. Men vi roar oss säkert därborta. Har fått matpengar av mamma så vi får vl se om dom pengarna går till just mat eller om det blir någonting annat också!
Nu ska jag smörja in benen, klä på mig, äta en onyttig macka och sen promenad. Slänger upp en outfit bild om en stund, och kommer nog mobilblogga ifrån tåget sen.
 
HAVE A NICE DAY!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0