Fick med mig en del hem

Från Karlssons så fick ja med mig två par benlindor, ett par gråa och ett par svarta, 2 stycken regnponchos och en piké. Uppe på travet så köpte jag ett lila nosludd och yllepaddar som jag trodde kunde va bra att ha under lindorna. men insåg snabbt efter jag pratat med Stina att det inte var en bra idé. Bättre med gelpaddar, men jag såg inga såna där uppe för jag tittade efter såna. På Dollar så köpte jag en deo och hårfärg! Direkt efter bollnäs så åkte jag till stallet med Agne soch nu kom jag precis hem. Väntar på att Erik ska hämta mig nu bara :)
 
 
Today! Nya pikén som de va rea på, fick den för 39kr!!!
 
 
Finaste hästen <3

Kommentarer
Postat av: Saga

Ni är så snygga! :D

Svar: Åh det är så roligt att höra! Blir så glad! :D
Jessica

2012-07-11 @ 21:01:00
URL: http://monsoown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0