DISS

 
 
Nagellacket hade börjat lossna (?) låtsna(?) HAHA hjärnsläpp men iaf...
Ja så jag skulle ta bort de med nagellacksborttagning och måla dit nytt. Det tog fan en halvtimme att få bort alla glitterkorn, jag fick skrapa bort dom med naglarna så hela naglarna blev upprivna. (kornen var guldfärgade innan jag började gnussa på dom) Men iaf, sjukt snyggt nagellack, men är egentligen inte värt pengarna om man är en sån som gillar när det går snabbt. Dvs någon som inte har tid att först sitta i en halvtimme och försöka få bort skiten, sen måla på nytt och vänta tills de torkat. För jag blev verkligen tvungen att måla på nytt. Naglarna såg hemska ut efter att jag klöst på dom.
Iaf så kommer nagellacket från H&M och jag ger det en diss. Dock så är det sjukt snyggt så länge det sitter på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0