Hälsopedagogik....

Jaa nu sitter jag i skolan och har precis haft ett oförberett "prov".
Det gick väl ganska bra.
Ska egentligen jobba med min uppsats lite till men jag har ju skickat den från Eriks data så det gick tydligen inte att öppna den.
09.45 börjar medeicin lekrionen då ska vi väl fortsätta med läkemedels läran, farmakologi.
Sen är det lunch å då ska jag passa på att springa iväg på MM och köpa drickyougurt, macka och frukt.
Jag kommer nämligen inte få någon mat från 11-7.
Jag slutar klockan fyra idag, då tar jag tjugo över 4 bussen till stallet å rider med Ida!
Mamma skulle hämta mig halv sju.
Då ska jag hem och äta, duscha och sy in min klänning som kom från H&M igår.
Fullt upp idag :)


Älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0