Home

När jag stod och väntade på bussen idag så höll jag på med ett inlägg men sen kom Julia och inlägget försvann så jag skriver väl ett nu istället då! Ja idag har de varit en lång dag. Började med 2 timmar engelska, 1 timme historia, lunch, 2 timmar psykiatri och sist 1 timme medicin. De gick ändå ganska bra och flöt på. Hoppas lektionerna kommer igång på riktigt nästa vecka, orkar inte slöa längre. Ja men övrig då. Nu är de ju skiftning från sommar till höst vilket betyder ledbesvär. De började igår med ont i högerarmen, och fortsatte idag med att ha ont i även vänster. Så kommer de väl kanske hålla på hela vintern antar ja. Trök! Fredag är de ju idag också men inte ska jag göra något e. Vänta på att mamma kommer hem med choklad, sen vänta på att Erik slutar vid typ 10. Ska börja läsa min engelska bok nu så passar väl på innan jag somnar. Haha. Ha de bra! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0