Det är inte så jävla bra nu nej

När livet sviker så in i helvete att man inte tror att det kan bli värrw, när något så overkligt helt plötsligt blir så verkligt så du kan ta på det. När ett livsviktigt beslut ligger i dina händer och du tappar kontrollen. Det är då man behöver dom som betyder allra mest. Vännerna som aldrig sviker och en tokigt söt pojke i sin närvaro som aldrig lämnar en. Erik du ska även veta att jag verkligen verkligen tror på dig när du säger att du älskar mig, även om gångerna är få, så visar du det genom att alltid leda mig tillbaka på rätt väg och genom att aldrig lämna mig. Real love? Oh ja <3 3 år har faktiskt passerat med dig tätt vid min sida och hur jävlig du än kan vara så är det du som gett mig dom bästa stunderna i mitt liv också. Jag ångrar inget och kommer aldrig att göra det heller.
You and me, tills den jävla fucking döden skiljer oss åt!
 

Beslutet är iallafall taget och den kommande månaden kommer att bli ett rent helvete. Hur jag ska klara mig igenom detta? Inte en jävla aning... men på något vis ska det väl gå också. Undrar om livet någonsin kommer att kännas enkelt? eller om det någonsin kommer att bli någorlunda bra? en fråga jag lär få vänta på ett svar med. Tills vidare gräver jag ner mig i jorden och väntar på att den fasansfulla dagen kommer då livet förändras föralltid. Hejdå Jessica
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kommer finnas här hela tiden Jessica och det hoppas jag du vet. Jag tror på dig, det året jag har känt dig har du verkligen visat vilken stark person du är. Jag älskar dig! <3

Svar: Älskar dig Julia, utan dig skulle jag inte klara någonting <3
Jessica

2012-08-07 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0