Nationella prov, stan, hem och sen stan igen...

Just nu sitter jag och pluggar faser. Svårt som fan!
Idag så har jag först haft nationell uppsats i svenska, sen gick jag och Julia på stan. Köpte en väska (äntligen) och ett nagellack. När jag kom hem så blev det mat och sen till stan igen med Erik. Köpte lite nödvändigt på Willys sen hem. Har bara nån fråga kvar på fasen nu sen blir det tack och godnatt för mig. Fullproppad dag för mig i morgon! Ska vara på skolan klockan 8, sen ha lektion kl 10 och sen nästa lektion kl 12. Då tar jag bussen till Lilltjära för att gosa med hästen, sen kl 3/halv 4 bussen tillbaka till bollnäs för att därifrån ta bussen hem till segersta. haha.. nödvändigt vetande liksom, tänkte ni ville veta hur mycket åkande de kommer bli för mig!
Nä nu ska jag bosrta tänderna och döda några myror, innan jag kryper ner i sängen. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0