Tummen ner för kylan och ljust hår..

Kul när det första Erik säger till en på morgonen är ; Mähh, nu skulle du haft mörkt hår som du hade förra vintern...

Tack? eller nå.

Äh nu glömmer vi deee.
Det är sjukt kallt ute, när jag gick till bussen var det -3 och jag hade inga vantar!!
Men bussen kom ganska snabbt så det va lugnt..
Igår gjorde jag faan ingenting, jag somnade typ i soffan jätte tidigt så har ingenting att berätta :)

OCH VET NI?! nu har jag hittat mitt Usb grejs så nu går det att föra över bilderna från telefonen till datorn!
Nu orkar jag inte skriva mer för det känns som att jag bara svammlar.
Hejdå :)



Johannis gjorde värsta gulliga flätan på mig igår innan skolfotot, de va nog den som räddade allt för hela jag såg förjävlig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0