Tack för dag, slut för idag

Japp, nu har jag slutat.. Bussen gick precis så jag får vänta på tio över 3 bussen, jag kan inte ta tåget tio i för då tar jag mig inte till stallet.. (bussen går upp till Lilltjära)
Så jag passar på att plugga på en stencil som vi fick på matten bara för att vi vart lediga den lektionen..
Känner mig lite rastlös å mitt braiga humör försvann typ nys pga en sak..
Lovar att jag ska försöka fixa så att det går att lägga upp bilderna från telefon på datan. I värsta fall så får jag ta mitt SD kort å stoppa i minneskortet i de.. Men lämpligast vore det om det gick över bluetooth ju..
Åhh damp på matten just nu asså..
Har lust å bara gå å köpa en stor å god cola.........
Äh nu ska jag göra klar den sista uppgiften å sen ska jag nog ta mig en promenad, vem vet kanske till MM å köpa cola.. Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0