Men nu tror jag väl!

Faan vad jag har tjockat mig i helgen å rört mig taskigt.
Det enda vettiga jag har gjort är å tränat på en surig liten underbar ponny som jag för övrigt ska tävla med på lördag!!!!! :D Fett nervös....

Men nu till det som händer innan... Praktiken som börjar i morgon som jag gruvar mig som ett as inför.
Ska stå i receptionen å vänta klockan 7.. liksom vadå hej kom och hjälp mig?????????
Så jag tänkte att om jag sover hemma så kan jag samåka med mamma till Hällagården så slipper jag känna mig helt lost för hon börja också 7. (trodde jag, eller hon också)
Men nu när jag kom hem så vosade det sig helt plötsligt att hon jobbade kväll i morgon så inte skulle hon upp och jobba e..... då hade jag ju kunnat sova med Erik ändå men nääärå..
Så nu får hon fan masa sig upp i morgon ändå och följa med mig för hon har ändå mina skor där som hon måste hämta åt mig.. åh gud vad pinsamt...

Nää nu ska jag försöka lugna ner mig lite å proppa hjärnan med förnuftiga tankar inför natten, gosdnatt!


Finaste syskonen som jag saknar en del då.... </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0