Men godnatt då kanske....

Ska ju upp och "jobba" i morgon igen, börjar klockan 7.00 och ställer klockan på 06.00..
06.40 cyklar jag iväg och slutar 16.00. I morgon ska jag även iväg å rida efter praktiken, hoppas jag hinner med halv fem bussen upp och kvart i 6 bussen hem för mamma skulle fixa allt och rida en häst på förmiddagen.
Är ledig på torsdag så åker direkt till älsklingen i morgon när jag är klar så får vi se vad vi hittar på för kul.
På Torsdag ska jag åka iväg till mormor och gå ut med Rex och göra henne lite sällskap, men det är då de.
Förävrigt så rullar allting på, praktiken hade inte kunnat gå bättre och jag har den bästa handledaren man kan tänka sig.. Nu måste jag sova så jag inte står och gäspar hela dagen i morgon också!



Random bild :)
och btw så ryker hårfärgen inom kort, nu ska jag bli mörk!
Fast mer detaljerat det får ni se när det är klart! :)

Godnatt alla nallebjörnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0