Meen guud såå sööt jaag äär idaag dåå!


Sitter å chillar med Johanna nu ja ba..
Man behövde bara göra nå grejs på svenskan så fick man gåå sen!
Matten börjar 10 över 9 och sen har vi idrott..
Värsta chill att våran engelska lärare ville vara sjuk idag så vi slipper engelskan, å vi har flyttat fram hälsan så jag hinner med 20 över 2 bussen heem!
Fast om jag åker hem å käkar innan stallet eller om jag åker till stallet på dirren det vet man aldrig!
Fast eftersom att det blir mörkt så jävla tidigt och sista bussen hem går kvart i 6 så blir det nog stallet först ändå..
Woooooop wooooop!


Kommentarer
Postat av: Knas

Grrrr! <3

2011-10-12 @ 11:05:34
Postat av: louise

jag tror att det ska stå klas i namnet ovanför ;) eller hur? haha

2011-10-13 @ 12:13:09
Postat av: Jessica

HAHA Louise tänker vi på samma person? xD

2011-10-14 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0