Jag älskar dig min ängel...







Jag älskar allt med dig Melvin, varje gång man kommer in genom dörren så kommer du springandes och möter mig och du jamar å jamar å du ger dig inte förrän jag lyfter upp dig i famn där du snabbt trycker fast klorna i min tröja för att jag inte ska släppa taget om dig.. Jag älskar sättet du försiktigt väcker mig på natten om du känner dig ensam, och jag älskar sättet du hopar upp i sängen och kurar ihop dig som en boll under hakan på mig när alarmet ringer på morgonen. Du vet exakt hur du ska charma en människa, du är ju tillochmed oemotståndelig när du sitter på bordet och snor mat. Men jag älskar dig lika mycket för det, du är min räddare i nöden.
Min lilla glädjespridare :-* <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0