I am letting you down today...

Har ju egentligen stallet Mån,Ons,Fre men eftersom jag slutar tidigt idag så tänkte jag åka direkt till stallet..
Visserligen hade jag tänkt rida Pysen idag så jag slapp rida två hästar i morgon men nu vet jag inte hur jag ska göra. Jag känner mig as trött och har ont i huvudet så tror jag ska åka hem till Erik direkt efter skolan när jag slutar. Men då i morgon istället så jobbar mamam kväll så jag vet inte hur jag ska ta mig till Erik om jag sticker till stallet. Hoppas han är snäll och inte vill sova utan mig, isf hämtar han nog mig när han slutat.. Haha, kan ju alltit muta honom med att jag kan laga mat :)

Nää men vi får hur se hur det blir, blir inte stallet idag iaf.
När jag kommer hem så ska jag äta nåt och mysa med kattungen, och sen blir det ut på promenad tills Erik slutar.. På Torsdag ska vi sammanställa resultaten av stegen vi fått ihop med våra steg räknare, därför jag måste gå lite extra nu.. Vore ju tråkig om man förlorade mot nån grupp med typ nån kilometer bara :P

Jag måste köpa batterier till min kamera också eftersom att det är bara dom bilderna som går att lägga upp på datorn.. Fast sen har jag kommit på att det finns en cam på skoldatan också så kommer kanske nån gullig bild på mig och kattungen Melvin i morgon bitti eller nå :)

Just nu sitter jag på en as lång svenska lektion men den är snart genomliden den också.. Dom andra skriver bokrecention å grejar, men den är jag klar med och har lämnat in så därför kan jag sitta å bloggeliblogga medans.. haha..
Idag har vi haft as tråkiga lektioner, först hade vi förflyttnings teknik med Hillevi från 8 till tjugo i 9.. Sen hade vi medicin å sen lunch.. Innan svenskan som jag har nu så hade vi engelska å då tittade vi på film i 100 min, snacka om att man vart öm i rumpen, somnade gjorde jag nästan också.. Så nu ska det bli skönt att snart få komma hem! Denna lektion slutar tjugo i 3, bussen till Erik går kvart över så behöver inte vänta förskräckligt länge idag :)

Nu vart de mycket text här men det är så sällan det händer, därför vart det okej idag ;)


See u tomorrow i hope,
btw så har han haft sönder den aaaas coola sverige grimman, + alla andra grimmor han har så vi fick hem nya igår från börjes.. Fast såklart så fick jag lite mer grejor bara för att jag är såååå bortskämt.. hihi, komemr kanske bild på de senare om nåån vill see?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0