Den 18 Juli 2009, vart det du & jag...



Kommer aldrig glömma första gången du skulle komma hem till mig, guud vad nervös jag var!
Men du va så gullig å snäll så det gick bra, i en vecka fortsatte du komma hem till mig å vi bara mös å pratade..
Jag ångrar inte att jag skickade iväg smset till dig den där morgonen innan jag skulle cykla till stallet, sen den dagen har jag ditt telefonnummer fastklistrat på min näthinna..
Jag har haft dom bästa dagarna tillsammans med dig, och vill bara att du ska veta att jag är så tacksam över att ha dig vid min sida. Även om kärleken inte är lika stark längre pga allt som hänt genom åren så finns det ett starkt band mellan dig och mig som aldrig kommer att gå sönder.
Jag älskar dig så ofantligt mycket, du är en viktig person i mitt liv.
Detta inlägg är mest till för mig själv, och dig såklart..
Så jag kan blicka tillbaka å kika :)

Jessica <3 Erik = sant


Haha, dethär var på midsommar hos din mormor och morfar, mysigt va de :)

Tänk alla tokiga saker vi gjort tillsammans, kommer adrig glömma!


I vintras när du skulle åka skoooooter !


tooook!


Dagen efter du kom hem från utlandet!


<3


blåsigt?



förra sommaren <3


hehe <3


<3


förra sommaren :)


höhö....


Grillnatta förra året :)


Fiske bland kossorna :-*



När du kommer hem älskling så ska jag pussa sönder dig, för det är du värd! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0