Oj vad jag har bloggat... :-)

Nä nu ljög jag..
Men jag har faktiskt haft bättre saker för mig, tro det eller ej :)
I torsdags när jag sa att jag skulle blogga så städade jag hela dagen istället..
De vart en stor städning vilket betyder att jag städa toaletten också!
Wow på de, för de brukar jag glatt överlåta till erik :)
Men jaa bråkade med damsugaren och moppa golven, dock tyckte Melivn de va kul å jaga den så vet inte riktgt hur det vart....
På fredagen gjorde jag ta mig tusen ingenting vettigt tror jag..
Erik å ja va å "stor handlade" och på kvällen hade jag fotbolls träning <3
På lördagen så ville lilla Erik ha med mig till Lima och hämta en skoter så jag följde väl med då.
Men Erik va tokig just den dan så vi bara flokade, sjöng å härjade i bilen.
Ett under att vi inte körde i diket :)
haha när vi väl var framme (trodde vi), så hittade vi inget jävla hus trota gpsen.
Den visade först att huset skulle stå mitt på vägen, sen vart det på en åker å gud vi bara åkte runt runt inne i Lima i typ en timme nästan...
Tills Erik ringe upp Renheim å vi fick åka tillbaka 8 km!
Haha, dagens höjdpunkt.
Men tillslut var vi lastade å klara å for hemåt, ett stopp i Mora för käk på donken...
Lagom i Bollnäs till halv 4 då vi skulle titta på Sofie som spela handboll, men shit vad ont i rövarna vi hade efter å ha suttit i bilen sen kl. 8 på morgonen så vi kollade bara första halvlek sen åkte vi hemåt..
Lagade kycklingpaj och fortsatte floka oss..
Idag!! har vi inte heler gjort så mycket..
Varit in till Bollnäs och köpt ny julstjärna eftersom en av dom vi hade förra vintern tydligen var pajj upptäckte vi när vi pyntade igår :)
Sen kollade vi på Sofies sista match den här helgen, å sen vart det max..
Haha, låter bra dethär.
Ska inte nämna att vi åt på max i fredags också för då tror ni att vi är knäpp..
Men tydligen så ska erik sluta med sånt skit från o med den 1 december för han ska böra gymma å grejja, har ju köpt räääser skoter nu så då måste man va i topp trim!
Undrar om jag ska gå och brotta ner berget med disk å göra matlåda åt Erik nu mån tro...
Är väl lika bra det så det inte blir mitt i natten innan de är klart..
Ja i morgon är det skola å.. va å köpte nytt hänglås nu ikväll för jag har ju klippt upp mina senaste...
Hoppas böckerna å allt är kvar efter 6 veckor med olåst skåp.. Annars blir det dyrt för mig ! :)

Grattis till den som orkade läsa allt, du slösade just bort 3 min av ditt liv på ingenting..

moahaha...


Erik erik erik.... tokstolle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0