MEN HJÄLP MIG?!

Åhh vad ska jag göra med mitt förskräckliga hår?
Jag tänkte färga det mörk brunt som jag hade förra vintern men då började jag ångra mig för jag tycker om min ljusa lugg..
Då tänkte jag spara luggen och färga resten mörkt, men för att det inte skulle bli sån kontrast köpte jag lite ljusare mörk brun än vad jag hade tänkt..
men nu börjar jag fundera över om jag ska köpa en till blondering och färga utväxten och lite av det mörka bak, men HJÄLP, hur ska jag göra????????


utväxten.......


pga uväxten ser de ut som att håret är fett efter nån dag bara :(


luggen <3


päckel


Är den för ljuuuuus?
Alltså jag får damp, vad ska jag göra??!!?!?!??!?!?

Ähh nu hoppar jag in i duschen och hoppas jag är en ny människa när jag kommer ut.
Sem far jag till älskling och ,yser hela kvällen framför tvn!


Kommentarer
Postat av: sooooofie

Färga mörkt, tycker du passar grymt i de ja ! :)<3

2011-11-05 @ 12:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0