Idag blir det förmodligen inge rida........

För jag har inge bensin i moppen så tar mig inte till stallet...
Men igår red jag, med Ida och silver som vanligt..
En liten kortis vart den runt Guckis..
Bra för Kvicken att träna på å gå över mototvägen, stå still dvs..
Vårat nästa projekt är att betala medlemsavgiften till Spännars å vara med på alla mysiga KM dom har :)
Det jag håller på å jobbar med nu, å planerar att göra under sommaren å träna Kvickens skänkelvikningar, dom har blivit as bra i skritt, så nu blir det å börja i traven.. Vi ska klättra mycket i sommar, å galoppera intervaller, dvs träna ännu mer på kort galopp.
Han är så sjukt duktigt på det, han galopperar medans lilla Silver skrittar..
De kallar jag grymt!

Älskar min häst grymt mycket <3




Underbara människor, underbara hästar..
Lägg dock märke till att Silvers huvud försvann i asfalten?
Läskigt..


Såhär ser Silvers huvud ut iaf!
Hehe ;)

Eftersom jag inte kan rida idag så får jag fortsätta med det tråkiga....
Måla klart huset :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0