ÄNTLIGEN!

Har jag ridit min underbara häst!
Han kändes otroligt fin för att inte blivit riden på ett tag.. Såklart lite spänd och tittig men vad gör det?
Vi tränade galopp ombyten, tempoväxlingar & lite skänkelvikningar längs lantzvägarna idag.. Det var lagom varmt, ca -1 grad bara.. Jag är mycket nöjd med dagens prestation, och jag måste erkänna att han känns stadigare barfota än med brodd!
vilken stjärna han är!

I morgon ska jag rida upp mot paddocken å kolla om den är plogad, kanske rida lite där.. om det inte är allt för halt.. Stina kommer väl å klipper fossingarna snart och slår på skorna igen får jag hoppas..
betala medlems avgifter måste jag göra också.. hihi..
Stina ska kolla när nästa cup tävling är, WIHO :D
Nu ska jag sova, ska jobba i morgon..
Vi hörs!


Kvicken å jag, Elza och Ida :)


längtar som en tok till våren..
att få dra av hästarna skorna å galopepra hejvilt
i det ljumma vädret på dom torra åkrarna..
Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0